Амеріканський Крікет (Cricket)
Початок гри в Амеріканський Крикет визначається так само, як і в інших іграх, кидком одного дротика в Булл. Хто ближче до центру мішені, той починає першим. В разі однакового показника, використовуються ще один підхід з одним дротиком але черговість кидка змінюється. І так, поки не буде визначено, хто кидає перший.
Сенс гри в Американський Крикет полягає в тому, щоб "захопити" першим всі сектори (15, 16, 17, 18, 19, 20, Bull) і при тому, мати в активі не меньше очок, ніж у іншого гравця або команди. Гравці використовують три дротика під час підходу для "захоплення" секторів 15-20 і булл. Для захоплення сектора, потрібно виконати на ньому потроєння - тобто, або влучити трьома дротиками в звичайний сегмент, або зробити це влучанням одного дротика в трипл сектора або в дабл+звичайний. Самий центр мишені Bullseye - рахується як подвоєння, звичайний Bull - як звичайний одинарний сегмент.
Влучання в сектор після або більше ніж треба для його "захоплення" приносить його власнику залікові очки, які дорівнюються ціні сегменту (сингл, дабл, трипл). Очки не нараховуються, якщо сектор вже був "захоплений" опонентом або перестають нараховуватись, коли інший грацець також захопив сектор. Коли сектор захопили обидва гравці (команди) він вважається “зачиненим” і більше не приймає участь в грі.
Зазвичай маркування в крікеті відбувається так - одне влучання \, два влучання Х, три - Х в кружку.
Гравець (або команда), який першим захопить всі сектори і отримає більше очок, виграє лег.